dilluns, 22 de novembre del 2010

TWITTER


Tweet, retweet i més tweets....Però, on estic?¿?¿

La primera volta que vaig sentir Twitter, vaig pensar: vaja no era tuenti? Ja li han canviat el nom. Doncs no, estava molt equivocada i em vaig adonar que no estava massa al dia en tot açò de la red social. I la veritat és que poc a poc he anat actualitzant-me. Després de l'enllaç que Ivanna ens va deixar a la cafeteria de l'aula virtual per poder començar amb twitter (http://abru5-6.blogspot.com/2010/02/primeros-pasos-en-twitter-por-gregorio.html), em vaig armar de valor i allà que vaig escriure el meu primer tweet. Després vaig començar a seguir a gent i gent em va seguir a mi i, poc a poc, quan em vaig adonar, m'estava conectant tots els dies per veure quines noticies interessant deia la gent. Doncs, açò del twitter no se que tindrà: és interessant, divertit, entretingut.... però sobretot he arrivat a la conclusió de que quasi és addictiu ;-))))

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada